vrijdag

four

Maureen bleef bij mij slapen. We gingen bruno kijken maar halverwege de film vielen we bijna in slaap en dat was al om 1 uur. Vandaag om 12 uur zijn we buiten foto's gaan maken. Er ligt sneeuw dus dat moeten vast leuke foto's worden. Hier zijn ze, ze zijn wel een beetje bewerkt.


Gisteren avond had ik kerstviering met school. We moesten 3 hapjes maken. Maar uiteindelijk hadden we er 5. Ieder groepje had zijn eigen tafeltje. Uiteindelijk had mijn groepje gewonnen en kregen we een papieren koksmuts.

10 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die laatste ziet er ook erg gezellig uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the picture looks so lovely! especially the snow, hier is ook keiveel sneeuw haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's!!

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    CHECK OUT THE GIVEAWAY ON MY BLOG:
    HTTP://FASHIONNICOTINE.BLOGSPOT.COM
    ========================================

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi langleve photoshop en tetxures enzo :]
    hihi dankje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto's!
    ik persoonlijk vind het nu wel een beetje té koud xD maargoed wij zijn dan ook 2 uur gaan wandelen :|

    thanks voor je reactie trouwens!
    en ik zou echt verderdoen met je blog, ik las dat je twijfelde.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen