maandag

thirty three

Het spijt me dat 2 dagen niet gepost heb. Ik heb het zo druk gehad met mijn nieuwe school. Ik ben bezig met aanmelden alles bij elkaar zoeken en ik ben best gestresst ik wil aangenomen worden. Dus ik ga nu weer gewoon verder waar ik gebleven was. Ik heb een collage gemaakt van de site www.urbanoutfitters.com/ Ik hoop dat jullie het weer een leuke collage vinden. Ik ga weer gewoon elke dag posten, tenminste dat hoop ik.. Als ik niet te veel voor school moet regelen. Het valt me op dat het vooral donkere kleurtjes zijn in mijn collage. maar toch vind ik 'm wel mooi

14 opmerkingen:

  1. naar wat voor school wil je?

    mooie kleren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the skirt!

    i am obsessed with fashion as well!
    thesilentswagger.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blazer en die broek zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi!!
    wat voor opleiding wil je gaan doen?
    ik wil iets in de mode doen!weet jij leuke scholen??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is van Wilco met i am trying to break your heart. Ik vind hem ook erg mooi! dankjewel voor je lieve reactie ;o welke nieuwe school trouwens?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, ik hou echt van Urban Outfitters! Ik heb er afgelopen zomervakantie in San Diego zo veel gekocht, haha! Weet je al naar welke school je toe wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, het is wel duur, maar ik was jarig toen, dus mocht wat dingetjes uitkiezen!
    Ah, je hoeft niet zenuwachtig te zijn! Het wordt vast heel leuk. Lijkt me in ieder geval een gave opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That blazer is so gorgeous - all the pieces are great though!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje! En wat een leuke dingetjes bij je collage! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this whole outfit going on. And the collection of photos. Brilliant.

    BeantwoordenVerwijderen